Honzík se narodil se vzácným onemocněním nazývaným jako Pierre Robin syndrom. To ovlivnilo nejen jeho schopnost dýchat a polykat, ale také jeho vývoj, zrak a sluch. Když k nám dorazila prosba, zdali bychom nenatočili krátké video, které pomůže při výběru finančních prostředků, tak jsme ani minutku neváhali. Ty můžete posílat na sbírku portálu Znesnaze21 ZDE.
Vojtíškův život byl od začátku plný nemocničních pobytůoperací a rehabilitací.

Dnes, po 5 letech boje, dokáže ujít pár kroků, což je velký úspěch.

Aby ale mohl pokračovat ve svém vývoji, potřebuje každý rok speciální nové ortézy a pravidelné kontroly, které nejsou hrazeny zdravotní pojišťovnou. Také potřebuje speciální autosedačku a boty, které mu umožní chodit a v neposlední řadě speciální terapie a rehabilitace.

Jeho rodiče dělají vše, co mohou, aby mu poskytli potřebnou péči, ale náklady jsou enormní. Terapie, cvičení, sluchadla a speciální vybavení stojí již nyní tisíce korun měsíčně, a k tomu všemu se ještě přičítají náklady na ortézy a kontroly v Rakousku.

S Vojtou jsme se seznámili v naší mateřské školce, kam každý den chodí se spoustou dalších dětí. Je skvělý a máme ho moc rádi a rozhodně ho v tom samotného nenecháme!

Potřebujeme například téměř 3 437 lidí, kteří darují pouhých 271 Kč, a tím Vojtíškovi umožníme získat potřebnou péči a začít chodit do běžné školy. Každý váš příspěvek pomůže Vojtíkovi a jeho rodině změnit jeho život. Nenechte je bojovat samotné! Děkujeme za vaši laskavou pomoc!

 

Videa pro charitativní aktivity

Jak jsme již psali v samotném úvodu, tak natáčení charitativních eventů nám přináší radost především z toho, že se příběhy dostanou mezi další lidi. Osvěta ohledně nemocí je rovněž důležitá nehledě na to, jestli naše tvorba pomůže ve vybrání více finančních prostředků. Velice také oceňujeme práci fondů, jednotlivců, ale i kolektivů, které se snaží vybírat peníze pro dobrou věc.

Závěr

2. Corporate social responsibility (CSR) důležitá forma marketingu

1. Společenská odpovědnost v oblasti zdravotní péče:

Podpora nadačních fondů zaměřených na pomoc nemocným osobám je pro firmy z hlediska CSR spadá do kategorie zdravotní péče a lidských práv. Tím, že se firmy zapojují do těchto charitativních aktivit, přispívají k vylepšování kvality života nemocných dětí a jejich rodin.

2. Posílení pověsti firmy:

Spolupráce s nadačními fondy zaměřenými na nemocné děti může pozitivně ovlivnit pověst firmy. Firma, která se angažuje v této oblasti, ukazuje, že jí záleží na zranitelných skupinách ve společnosti a že je ochotna investovat do jejich zdraví a blaha.

3. Podpora komunit:

Jde o způsob, jak firma může do dobročinnosti zapojit i vlastní zaměstnance. Tím, že přispívá finančně nebo prostřednictvím dobrovolnických aktivit, firma přináší přímý prospěch místním rodinám a komunitám.

4. Emocionální spojení se zaměstnanci a zákazníky:

Může vytvořit emocionální spojení nejenom se zaměstnanci ale i se zákazníky. Zaměstnanci se mohou cítit hrdí, že pracují pro firmu, která se angažuje v takových charitativních aktivitách, což může vést k vyšší zaměstnanecké spokojenosti a loajalitě. Zákazníci také mohou preferovat nakupování od firem, které podporují dobročinné projekty pro nemocné osoby.